søndag 27. mars 2011

Skal, skal ikke?

Jeg sitter med ett STORT dilemma her. Skal jeg, eller skal jeg ikke ha med
dataen til Polen? Tar jeg den med får jeg blogget på vei dit og litt ellers,
det kommer ann på om det er internett på hotellet. Som (med tanke på hvor 
lite penger skolen vår har) det med stor sannsynlighet ikke er.. MEN, da får
jeg spilt TheSims for å fordrive tiden hvis nødvendig.

Argh, men det kan jo være farlig. Sånn hvis den blir tatt, ødelagt eller gud
forby om jeg glemmer den! Og jeg skal jo ha med bøker, så Sims blir kanskje
ikke nødvendig? Og skal jeg bestemme meg for å ha den med, må jeg kjøpe databag
eller noe slik at den er dobbel safe. Mmm.. What to do, what to do?





















- Hva sier du, burde jeg eller burde jeg ikke ta den med?

3 kommentarer:

  1. Da jeg var i Polen var det Internett på alle hotellene unntatt på ferga. Og om det ikke var gratis nett så var det ikke alt for dyrt å kjøpe for noen timer eller ett døgn. Syntes å huske at det kostet 20 euro for 24 timer. Men man kunne velge mellom 1 time, 4 timer, 12 eller 24 timer :)

    SvarSlett
  2. TA DEN MED DIN BÆSJ <3 i love u, du skjønner sikkert fra hvem <3
    kan gi deg hint: nam nam L to the INA !!!

    SvarSlett