fredag 25. mars 2011

OMG, R U S3R3US?

Jeg vil bar meddele en liten "hendelse" jeg fikk høre om idag som omhandlet
meg. Det var på skolen, vi skulle egentlig ha et sånt Romeo og Juliet skuespill,
men jeg var borte på Torsdag så jeg hadde ikke muligheten til å øve eller noen
ting, så egentlig kunne ikke denne hendelsen da, brydd meg mer opp der sola ikke
skinner.

Men whatever. tydeligvis (av det jeg har hørt) så på Torsdag når læreren
trakk hvem som skulle spille mot hverandre, så hadde jeg blitt trekt til å spille
mot en som ikke var fult så ekstatisk til å spille med meg. Og hadde protestert
sterkt mot det. Og dette var en person jeg ikke snakker med engang, så jeg lurer
på hva i alle dager jeg noen gang har gjort deg? Hvis det bare er utseende mitt du
har ett problem med så greit, men det finnes da måte på hvor barnslig en 10ende-
klassing skal oppføre seg?

Så jeg vil bare si
en liten ting til deg:

Tro meg, jeg hadde 
ikke hatt særlig lyst 
til å jobbe meg deg heller.

Så creds til deg, 
følelsen er 
gjensidig! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar