onsdag 23. mars 2011

Da hadde jeg bare..

Beklager at dette innlegget kom litt sent ut. Jeg hadde planlagt å
legge det ut tidligere, men den planen skjærte seg litt når jeg
har sovet helt fra jeg kom hjem fra skolen til nå.

Men men, back to the subjeckt. Det finnes mange ting som plager
meg, og da mener jeg maaange ting. Men siden jeg verken gidder
eller har tid til å ta opp alle ting jeg misliker, tar jeg bare opp en
ting om gangen.

















Tenk deg at du går bortover gatene i Tyskland, så plutselig kommer
det en skummel fyr mot deg og prøver å rane deg. Hadde du nå vært
en av disse såkalte "kule gutta", selvfølgelig det kan være noen jenter
også men som oftest gutter. Så hadde du vært en av de hadde du sikkert
sagt noe sånt som "Åh da hadde jeg faen meg tatt å slått'n ned ass, hahaha"..
Ja du har sikkert hørt det? Og det er så tragisk! Nei jeg tviler strekt på
at du, som sier dette hadde noen sinne gjort det. Mest sannsynlig ville
du nok blitt kjempe redd, lagt deg ned og hulka som en liten gutt.

Skjønner ikke hva greia er med å snakke på deg så mye respekt. Og
jeg skjønner heller ikke at det virkelig er noen som tror på hva denne
super tøffe gutten sier. Hvilken gutt på 15 hadde turt å slå ned en gammel
mann på over 30? en stor gammel mann. Ja, denne gutten skulle jeg likt
å sett.

Så gutter og jenter, ikke gidd å skryt på dere ting. Hvis du må lyve
får å beholde vennene dine eller få respekt fra dem. Er ikke de noen
gode venner. Venner skal være din venn på grunn av den du er, ikke
den de vil du skal være.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar