tirsdag 22. mars 2011

Du vet det snart er vår når

Du ikke kan gå noen steder uten å bli våt på beina. Jeg har
jo også hørt en del fugler kvitre og sånt også da, sol og sånt.
Men når du konstant blir våt på skoene uansett hvor du går.
Da, da vet du at våren er rett rundt hjørnet!

Her ser du et par eksempler på at våren kommer!;






























Og dette er grunnen til at jeg aldri ALDRI kommer hjem med tørre
sko, som jeg får kjeft for hjemme. Buuu, nei da gjør ikke det.


















Men heldigvis er det noen steder hvor veien er tørr og bar og
nydelig, å jeg bare elsker å se bare tørre asfalt veier når det
har vært vinter SÅ lenge.

Snakkes! Nå skal jeg faktisk prøve å lage en 'intro' for videobloggene
mine.

- Elsker du at våren kommer snart?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar