søndag 3. april 2011

"Jeg elsker deg"

Er et veldig stort/sterkt ord og det er ikke noe man bare kan slenge rundt
seg som man selv føler for det, selv om det er mange her som gjør det, noe
jeg syntes er fryktlig synd og utrolig tragiskt.

Hvis man blir sammen med noen og man er serriøs om forholdet, sier man
ikke "jeg elsker deg" rett etter omtrent! Selvfølgelig mener man det ikke
da. Det tar jo ikke en person 2-3 dager å virkelig elske noen. Nei, det tar
nok lenger tid enn det, normalt sett går det vel flere uker, kanskje måneder før
man klarer å si de tre ordene! Hvis man er i et forhold og "jeg elsker deg" ikke
er blitt sagt før etter en GOD stund, da vet man at det er ekte følelser bak det.
Men hvis man sier det kort (veldig kort) tid etter, ja, da kan det nesten bare 
virke som om hele greia er en lek.











Ja, jeg vet jeg ikke akkuratt er den rette personen til å opne kjeften, men slike
ting som dette her bare provoserer meg noe sinnsykt..


- Hva er din mening?

2 kommentarer:

  1. hei hei, å sandra du veit hva og elske er du :P
    du er såååååå pen ;)

    SvarSlett