søndag 10. april 2011

Hvor er mitt talent?

Noen ganger lurer jeg virkelig på hva jeg skal gjøre. Anngående karriere-valg
og lignende. De fleste velger jo ut i fra det dem kan, det dem er gode i. Jeg
ser jo på folk rundt meg at omtrent alle har ett eller annet de er skikklig
flinke til. Noen er kjempe gode i å synge eller er helt rå på ett eller annet
musikk instrument, andre designer/lager egne ting, noen andre skriver historier
og tekster du ikke klarer å legge vekk før du har lest de ut, andre danser som
de ikke har gjort annet, også har vi alle de som er kjempe flinke i sport.

Også sitter jeg her og lurer på hva i alle dager jeg er god i? Noen sier jeg
er flink til å tegne, men jeg kan ikke måle meg med andre jeg har sett, jeg
klarer jo ikke engang å tegne hender eller føtter. Å synge kan jeg hvertfall
ikke, eier ikke rythme, skriver elendige fortellinger, å lage ting med egne
hender.. vel de ser i værtfall hjemmelaget ut det skal være sikkert og visst.
Og sport.. Ingen komentar. Jeg er jo ikke flink til å blogge engang! Noe jeg
trodde alle kunne. Hvor er leserene?, hvor er komentarene?





















Jeg har jo hatt i tankene å enten bli Animatør eller «Voice Actress», men nå
er jeg jammen meg ikke sikker på om noen av de yrkene passer meg i det hele
tatt. Kanskje jeg bare skal bli vaske dame på ett hotell eller noe. Men
igjen så er jeg ikke veldig flink på å rydde heller. 

Å gud, finnes det i det hele tatt noe der ute jeg ER flink til?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar